Reklamace
Jak můžete reklamovat či vrátit vaše zboží?
Doba pro vrácení zboží činí 14 dní.
- ode dne převzetí zboží
- ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí
- ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží
Pro vrácení zboží musíte dodat ke zboží také Formulář oznámení o odstoupení od smlouvy.
A také Formulář pro uplatnění reklamace.
Reklamované zboží zašlete na doručovací adresu a sklad. Formuláře zašlete e-mailem na adresu info@eshop-kvetinace.cz, případně formuláře přiložte k reklamovanému zboží.
Adresa pro zaslání zboží:
BON APPETIT s.r.o., Švermova 144/16, 460 10, Liberec 10
Podrobnosti o odstoupení od kupní smlouvy a také vrácení zboží naleznete na stránce obchodních podmínek ZDE.
Reklamační řád
Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího.
BON APPETIT s.r.o.
IČ 25432541
DIČ CZ25432541
Baarova 49/3, 460 01, Liberec
Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před odesláním závazné objednávky. Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího se bere za souhlas.
Záruční podmínky
Při převzetí zásilky od přepravce doporučujeme důkladně zkontrolovat její stav. Pokud zjistíte poškození, máte právo zásilku odmítnout. Pokud ji přesto přijmete, je nutné poškození zaznamenat v předávacím protokolu přepravce. Pozdější reklamace v souvislosti s tímto poškozením nebudou uznány. Na zakoupené zboží se vztahuje záruka 24 měsíců. Pokud se v této době objeví vada, můžete reklamaci uplatnit.
Postup při reklamaci zboží
Reklamaci můžete podat následujícím způsobem:
Nejprve kontaktujte prodávajícího telefonicky, e-mailem nebo písemně, a to před odesláním reklamovaného zboží.
Odeslání reklamovaného zboží (nikoli na dobírku) musí proběhnout na kontaktní adresu prodávajícího, do některé z jeho provozoven nebo do jeho sídla. Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození. Nezapomeňte přiložit doklad o koupi, případně fakturu nebo jiný důkaz o nákupu, společně s popisem vady a návrhem řešení reklamace.
Adresa pro zasílání reklamovaného zboží
Zboží zasílejte na následující adresu bez dobírky:
BON APPETIT s.r.o.
Švermova 144/16
460 10, Liberec 10
Tel: +420 727 887 809
Doporučujeme nás kontaktovat předem. Nabízíme možnost vrácení zboží naší objednanou dopravou.
Vyřízení reklamace
Prodávající má na vyřízení reklamace 30 dní od okamžiku převzetí zboží. Pokud je reklamace uznána, finanční částka bude vrácena na váš účet. Po vyřešení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. Pokud je reklamace neuznána, záruční doba se neprodlužuje. Jestliže dojde k výměně zboží za nové, záruční doba začíná běžet znovu od data vyřízení reklamace.
Uchovávejte veškeré dokumenty související s reklamací. Pokud je reklamace zamítnuta jako neoprávněná, prodávající může požadovat úhradu nákladů spojených se zjišťováním vady a přepravou zboží zpět k vám.