FAQ - časté dotazy

Přečtěte si odpovědi na nejčastější otázky týkající se nakupování na našem e-shopu.
Pokud budete mít dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

+
Květináč si můžete vybírat jednoduše kliknutím na určitou kategorii, do které by měl váš favorit spadat. Hranatý, oválný, truhlík,... Po kliknutí na kategorii můžete dále specifikovat v levé části materiál, barvu a výšku. Pokud si nejste jistí, prohlédněte si všechny naše modely v kategorii květináče.
+
Ano. Květináče dodáváme také na Slovensko. Pokud Vás zajímá nabídka pro Slovensko a chcete vidět ceny v €, přejděte na Slovenskou verzi e-shopu: www.eshop-kvetinace.sk
+
Ne, k objednání zboží není potřeba žádné registrace. Stačí vyplnit dodací a fakturační údaje.
+
Ano, při zadávání vašich údajů zaškrtenete u adresy doručení políčko fakturační adresa je jiná než adresa doručení.
+
Neváhejte nás kontaktovat telefonicky nebo emailem. 


info@eshop-kvetinace.cz

+420 727 887 809

+
Zboží standardně dodáváme do cca 10 pracovních dní od objednání.
+
Pokud cena vaší objednávky přesáhne 5000,- Kč s DPH, máte dopravu zdarma. Pokud vaše cena bude nižší, účtujeme si 229,- za přepravu. Při platbě dobírkou platíte ještě 50 Kč za doběrečné. Více na stránce možnosti doprava.
+
Při platbě převodem zasílejte peníze na číslo účtu 176599811/0600. Jako variabilní symbol prosím uveďte číslo Vaší objednávky.
+
Samozřejmě. Zboží lze reklamovat na adrese uvedené v obchodních podmínkách. Pokud je reklamace oprávněná, náklady spojené se zasíláním zboží hradí prodejce. Kupující má povinnost zkontrolovat dodané zboží co nejdříve po dodání a informovat nás o poškození zboží.
+
Zboží je možné vrátit do 14 dnů od převzetí zboží. Musí být nepoškozené a nepoužívané. Po obdržení nepoškozeného zboží Vám obratem zašleme peníze zpět převodem na účet, který uvedete ve formuláři o odstoupení od kupní smlouvy.

 

 

Máte jiné dotazy?

Pokud nemůžete najít odpověď na vaši otázku, můžete nás vždy kontaktovat. Na vaše dotazy rádi odpovíme.